Seguici su

ELEZIONI POLITICHE DEL 25.09.2022 – OPZIONE DEGLI ELETTORI TEMPORANEAMENTE ALL'ESTERO PER L'ESERCIZIO DEL VOTO PER CORRISPONDENZA – SCADENZA 24.08.2022

Pubblicata il 03/08/2022
Dal 03/08/2022 al 25/09/2022

L’opzione per il voto per corrispondenza nella circoscrizione estero deve pervenire direttamente al Comune d’iscrizione nelle liste elettorali entro il 24 agosto 2022 (32° giorno antecedente la data di svolgimento delle elezioni).

La dichiarazione di opzione può essere redatta sull’apposito modello che si allega, o su modello conforme, accompagnata dalla copia di un documento di identità valido dell’elettore, e può essere trasmessa in una delle seguenti modalità: Optzioni de is eletoris chi funt a foras de s'Itàlia a manera temporànea
Eletzionis polìticas de su 25 de cabudanni 2022 – optzioni de is eletoris chi funt a foras de s'Itàlia a manera temporànea po s'esertzìtziu de su votu po mèdiu de sa
posta – SCADÈNTZIA SU 24 de austu 2022
S'optzioni po su votu po mèdiu de sa posta in sa tzircumscritzioni Èsteru depit erribai deretu a su Comunu de iscritzioni in is listas eletoralis a intru de su 24 de austu de su 2022 (su de 32 diis a in antis de sa data de acumprimentu de is eletzionis).

Sa declaratzioni po s'optzioni podit èssiri scrita in su mòdulu dedicau chi est allegau, o cun unu mòdulu cunformi, acumpangiau de sa còpia de unu documentu de identidadi bàlidu de s'eletori, e podit èssiri trasmìtia in una de is modalidadis chi sighint:
-trasmitidura cun sa pec: protocollo@pec.comune.sadali.nu.it
-trasmitidura cun sa posta eletrònica ordinària: protocollo@comune.sadali.ca.it
-trasmitidura cun sa posta: Comune di SADALI – Viale G. Deledda, n. 1 – 09062 SADALI (SU)
-betia cun is manus fintzas de una persona chi no est s'interessau

Allegato ModelloOpzioneVoto_Politiche_20220925_Accessibile.pdf 694.29 KB
Allegato Optzioni de is eletoris chi funt a foras de s'Itàlia a manera temporànea.pdf 24.33 KB